My CD-ROM
in


Pentru inscriere si participare trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi :

  1. Cereti CD- romul TQ! click aici
  2. Cititi Regulamentul Oficial de participare (http://www.thinkquest.org/tqic/tqic_rules.shtml)
  3. Sa va alaturati Comunitatii Globale ThinkQuest prin inregistrarea la www.thinkquest capitolul My ThinkQuest (http://www.thinkquest.org/my_tq/)
  4. Sa va formati o echipa (utilizind de exemplu instrumentele puse la dispozitie gratuit de organizatori : http://www.thinkquest.org/my_tq/index.shtml
  5. Sa completati formularele -prin intermediul web-siteului de la capitolul ThinkQuest Application http://www.thinkquest.org/request/index.shtml
  6. Sa asteptati verificarea formularelor de catre echipa de evaluare ThinkQuest Staff
  7. Sa primiti aprobarea/acceptul prin e-mail
  8. Echipa Dvs. de elevi/studenti va trebui sa cereze (proiecteze) o pagina web-site educationala, initiala, numita si "intrare" sau pagina-proiect
  9. Aceasta pagina de inceput va fi actualizata de cite ori doriti (solicitati) pe serverul ThinkQuest pina la termenul de limita de timp (incheierea competitiei) , cind se va considera ca versiune definitiva - de concurs

10 pasi pentru participarea elevilor la ThinkQuest Internet Challenge

Va prezentam mai jos instructiunile pas cu pas de participare a elevilor.
Observatie: toti membrii echipelor - elevi si profesori - trebuie sa devina membri My ThinkQuest in vederea participarii.

  1. Conectati-va la My ThinkQuest.
  2. Urmati legatura TeamMaker in zona "My Information".
    In ecranul principal veti vedea concursurile la care puteti participa. Pentru ThinkQuest Internet Challenge, selectati "Internet Challenge as Student"
  3. Veti fi trimis la un formular prin care parintele/tutorele isi da consimtamintul in vederea participarii. Parintele/tutorele trebuie sa completeze acest formular si sa selecteze "I Agree" sau sa tipareasca si sa trimita prin fax/posta acest formular catre ThinkQuest.
  4. Veti fi condus in ecranul ce stabileste profilul participantului. Aici veti desemna limba/limbile cunoscute, indeminarea de a dezvolta pagini web, altele.
  5. Urmatorul pas este selectarea scolii. In coltul din stinga jos, sub My Information, selectati "Find My School". Se va incerca cautarea in baza de date pentru eventualele potriviri. Daca veti gasi scoala dumneavoastra, selectati-o si aceasta va fi adaugata. Daca nu o veti gasi, apasati butonul "Add" pentru adaugarea scolii in baza de date.
  6. Sub My Information puteti selecta fie Participant Search sau Create A Team.
  7. Participant Search va permite cautarea altor elevi ce se potrivesc criteriilor dumneavoastra. Cind primiti rezultatele, selectati numele utilizatorului si vedeti profilul acestuia sau selectati Send Message pentru a trimite un mesaj My ThinkQuest catre acel elev.
  8. Creati-va echipa.
    In cazul in care cunoasteti participanti si doriti sa formati o echipa, doar unul trebuie sa urmeze acest pas. Ideea este de a forma echipa si de a-I invita pe ceilalti sa se alature acesteia. In mijlocul ecranului veti fi rugat sa completati urmatoarele informatii: categorie, titlu, propunere si tipul serverului web. Propunerea trebuie sa descrie lucrarea ce va fi propusa in competitie. De indata ce ati completat aceste informatii, apasati "Create".
  9. In mijlocul ecranului informatia afisata se va modifica, aratind ca sinteti participant ThinkQuest si numarul de identificare al echipei, TEAM ID. Legaturile de sub My Information vor fi actualizate pentru a include "Team" si "Update/View Team Members".
    Legatura "Team" va va duce inapoi la informatiile ce tocmai le-ati introdus, iar legatura "Update/View Team Members" serveste pentru urmatoarele 2 functiuni:
    • Pentru a vedea cine se afla in echipa.
    • Pentru a invita pe cineva in echipa.
  10. Trimiterea spre aprobare. De indata ce sint suficiente persoane in echipa si toate informatiile referitoare la aceasta au fost introduse, o noua legatura intitulata "Submit" va aparea in meniul Team Maker menu (stinga jos). Selectind aceasta legatura, veti fi dus in ecranul principal, unde apare butonul "submit".
    Daca sinteti sigur/sigura ca toate informatiile sint corecte si sinteti gata sa afisati echipa, apasati acest buton.
    De indata ce echipa va fi afisata, toti membrii echipei vor fi notificati prin confirmarea starii echipei.

7 pasi pentru participarea profesorilor la ThinkQuest Internet Challenge

Va prezentam mai jos instructiunile pas cu pas de participare a profesorilor.
Observatie: toti membrii echipelor - elevi si profesori - trebuie sa devina membri My ThinkQuest in vederea participarii.

  1. Conectati-va la My ThinkQuest.
  2. Urmati legatura TeamMaker in zona "My Information". In ecranul principal veti vedea concursurile la care puteti participa. Pentru ThinkQuest Internet Challenge, selectati " Join Internet Challenge as Coach"
  3. In mijlocul ecranului va fi afisat un formular pentru profil. Daca nu sinteti angajatul unei scoli, trebuie sa raspundeti la intrebarile din formularul "Employer Information". Daca sinteti angajatul unei scoli, puteti sari acest pas. In oricare caz, terminati apasind butonul "Save".
  4. Cautati-va scoala (pentru angajati unei scoli). Daca nu sinteti angajatul unei scoli, sariti acest pas si asigurati-va ca ati completat corect profilul (pasul anterior). Daca sinteti angajatul unei scoli, selectati "Find My School" in meniul "My Information". Daca veti gasi in baza de date scoala dumneavoastra, selectati-o si apasati butonul "Save". Daca nu ati gasit scoala, apasati butonul "Add" si adaugati scoala dumneavoastra in baza de date.
  5. In acest moment puteti crea o echipa sau sa asteptati sa fiti invitat/invitata sa intrati intr-o echipa existenta.
    • Pentru a putea fi invitat intr-o echipa, trebuie ca cineva din acea echipa sa va cunoasca numele utilizator My ThinkQuest. Acestia va vor trimite o invitatie de a va alatura echipei. Daca veti accepta invitatia, veti fi adaugat in echipa.
    • Daca doriti sa creati o echipa, trebuie sa cunoasteti numele utilizator al persoanelor ce doriti sa faca parte din echipa dumneavoastra. Pentru crearea echipei, apasati "Create A Team" in meniul My Information. Completati formularul pentru categorie, titlu, propunere si tipul intrarii. De indata ce ati completat, apasati Create.
  6. Daca ati creat o echipa sau ati acceptat o invitatie, continuati. In caz contrar, sinteti gata. Apasati pe Update/View Team Members in sectiunea My Information.
    Aceasta pagina serveste 2 functiuni:
    • Puteti vedea cine se afla in echipa.
    • Puteti invita alti participanti in echipa. Trebuie sa cunoasteti numele utilizator My ThinkQuest username al persoanei ce doriti sa o invitati.
  7. Trimiterea spre aprobare. De indata ce sint suficiente persoane in echipa si toate informatiile referitoare la aceasta au fost introduse, o noua legatura intitulata "Submit" va aparea in meniul Team Maker menu (stinga jos). Selectind aceasta legatura, veti fi dus in ecranul principal, unde apare butonul "submit". Daca sinteti sigur/sigura ca toate informatiile sint corecte si sinteti gata sa afisati echipa, apasati acest buton.
    De indata ce echipa va fi afisata, toti membrii echipei vor fi notificati prin confirmarea starii echipei.

Date importante pentru participanti :

  • Termen limita pentru inscriere : 1 mai 2000 , incepind cu 1 septembrie 1999
  • Termen limita pentru "predarea" lucrarilor : 15 august 2000

Pentru informatii suplimentare in limba romana contactati : thinkquest@multinet.ro
Nu uitati sa respectati NET-eticheta : http://www.thinkquest.org/help/net-etiquette.shtml